دلم گرفته
دلم گرفته


 

..زمانه بدی شده..

 

..ادمای بدی شدیم..

اگه عشقت بهت خیانت کرد اعتراض نکن...

اگه دروغم گفت اعتراض نکن... 

بهشم گیر نده چرا با کسی لاس میزنی...

اگه جای بدی رفت نگو نرو...

اگه بگی میشی خز.. میشی عقب مونده...

آره خیانت..دروغ..هرزگی شده روشنفکری

ولی من همچنان عقب موندم....

هنوز هم :

گریه هامُ

خنده هامُ

غر زدنمامُ

همه چیزمو

فقط با یه نفر میخوام...........

اره من عقب مونده اما من همینم..

 

 

 

 

خَخَستــــه ام....!

امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم...

خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد تـــا کـــرد...!
ستــــه ام....!

امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم...

خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد تـــا کـــرد...!

 

 

ای زمانه من از این گردش تو سیر شدم
بس که آزرده شدم خسته و دلگیر شدم

ای مرگ چرا در آغوش نمی گیری مرا ؟
به خیالت جوانم ؟ به خدا پیر شدم

‍ ســــلام خدمت تمام داداش ها و ابجیای گل

اومدم برای خدافظی

اگه بدی چیزی از من دیدین تو این مدت ب بزرگی خودتون ببخشید..

دلم خیلی براتون تنگ میشه ولی چاره ای نیس..

آرزوی خوشبختی و تندرستی براتون میکنم..

 

ميرم ولي اينو بدون / چشم انتظارت ميشينم

ميرم ولي گريه نكن / نذار از عشقت بميرم

بزار تو اوج بي كسي / با عكست آروم بگيرم



[ سه شنبه 20 مرداد 1398 ] [ 12:44 ] [ امیرعلی ] [ بازدید : 790 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
دل تنگی (1394/05/20 )
دلم گرفته (1398/05/20 )
سلاااااام (1398/05/20 )